Seo6 Guglovih saveta za bolje pozicije u rezultatima pretrage e-commerce sajtova

6 Guglovih saveta za bolje pozicije u rezultatima pretrage e-commerce sajtova

rangiranje e-commerce sajtova

Google je objavio novi video koji nudi šest saveta kako da učinite da e-commerce sajtovi ispunjavaju uslove za e-commerce prezentacije u rezultatima pretrage.

Video je počeo isticanjem tri ključna elementa koji pomažu da se e-commerce stranice proizvoda ističu, a to su:

  1. Slike jer pomažu posetiocima sajta da razumeju proizvode
  2. Ocene u vidu zvezdica jer povećavaju poverenje
  3. Cene i dostupnost jer pomažu kupcima da biraju između prodavaca
Šest saveta kako da se eCommerce sajtovi istaknu u rezultatima pretrage (YouTube.com)

Neki od tih elemenata zavise od strukturiranih podataka o proizvodu kako bi bili kvalifikovani za poboljšane liste.

1. Title tag (oznaka naslova)

Alan Kent, glavni programer iz Google-a, raspravlja o title tagovima, linkovima koji su prikazani na stranicama rezultata pretraživača (SERP) koje se generišu iz title taga web stranice.

On objašnjava da ako element naslova ne opisuje na odgovarajući način o čemu se radi na web stranici, Google će je prepisati, koristeći sadržaj iz naslova na vrhu stranice ili čak anchor tekst sa linkova ka web stranici. On takođe savetuje da budete posebno oprezni sa automatskim oznakama naslova proizvoda kako biste bili sigurni da nema dupliranog sadržaja ili informacija koje nedostaju.

„Dobar link naslova može u velikoj meri pomoći korisnicima da razumeju vašu ponudu i doneti kvalitetan saobraćaj na vaš websajt.

… Linkovi naslova koji su lošeg kvaliteta mogu da naškode utisku korisnika o vašem sajtu.“

Alan upozorava na korišćenje dinamički generisanih oznaka naslova za dodavanje podataka o dostupnosti ili ceni u oznaku naslova jer postoji kašnjenje između ažuriranja oznake naslova i trenutka kada Google na kraju pokaže ažurirani link naslova u SERP-ovima. Do ovog trenutka informacije mogu biti zastarele.

READ  EAT, YMYL i korisna svrha: kako Google standardi kvaliteta utiču na pretragu?

On preporučuje korišćenje Google sajta: izvršite duplu pretragu da još jednom proverite kako title tagovi izgledaju kada se prikažu u rezultatima pretrage.

2. Uključite slike visokog kvaliteta

Slike visokog kvaliteta su veoma bitne za korisničko iskustvo jer pomažu potencijalnim kupcima da donesu odluku o proizvodu.

Alan Kent kaže sledeće:

„Uočili smo da korisnici generalno dobro reaguju na slike visokog kvaliteta i preporučujemo da vaše ključne slike budu široke najmanje 1200 piksela.“

On preporučuje da pregledate sajt i da slike lošeg kvaliteta zamenite visokokvalitetnim slikama.

Kent je takođe savetovao da proverite metapodatke Max Image Preview jer oni navode Gugl kako da prikazuje slike u rezultatima pretrage. 

Na kraju, on podstiče korišćenje strukturiranih podataka o proizvodima kako bi pomogao Google-u da identifikuje ispravne slike koje će se prikazati u rezultatima pretrage.

Mnoga preduzeća razmatraju slike, jer mogu pomoći njihovim stranicama da se bolje rangiraju u rezultatima pretrage, ali produktivnije je razmotriti slike proizvoda u smislu kako one pomažu korisnicima da odluče da kupe proizvod.

To znači da ako postoji pitanje o veličini proizvoda, onda bi moglo imati smisla objaviti sliku sa predmetom čija je veličina svima poznata, jer je u svakodnevnoj upotrebi, kako bi kupci mogli da ih uporede i steknu jasnu predstavu.

Različiti uglovi mogu biti od pomoći, kao i pokazivanje kako odeća izgleda na modelu, kako nameštaj može izgledati u sobi ili kako bi ograda mogla izgledati u dvorištu.

3. Podelite detaljne podatke o proizvodu

Strukturirani podaci pomažu Google-u da bolje razume web stranice i čini ih podobnim za prikazivanje kao bogate rezultate, što je on nazvao „posebnim tretmanima prezentacije“ u rezultatima pretrage.

Sledeće su suštinski elementi koje bi strukturirani podaci o proizvodu trebali da uključuju:

  • Naziv proizvoda
  • Opis
  • Slike
  • Ocene
  • Cena
  • Dostupnost
READ  Šta su prelazne reči? Naučite kako da ih koristite za SEO sadržaj

Proverite Google-ove smernice za strukturirane podatke o proizvodima da biste videli koja svojstva su obavezna, a koja opciona. Smernice za strukturirane podatke se stalno menjaju, što može dovesti do toga da stranica proizvoda izgubi svoju poboljšanu listu u rezultatima pretrage kada strukturirani podaci više nisu u skladu sa Google-ovim zahtevima.

Za rešavanje problema koristite alat za indeksiranje URL adresa Search Console da proverite da li je stranica indeksirana, a zatim koristite alat za testiranje bogatih rezultata da vidite da li postoje greške u strukturiranim podacima.

4. Podelite informacije o padu cena

Deljenje informacija o cenama sa Google-om može učiniti da stranica proizvoda ispunjava uslove za specijalnu prezentaciju sniženja cena u rezultatima pretrage, što može da skrene pažnju kupaca, međutim, pojavljivanje u rezultatima pretrage sa posebnom prezentacijom o sniženju cene nije zagarantovano.

Da biste učinili da stranica ispunjava uslove za rezultate pretrage o sniženju cena, morate da uključite svojstvo Ponuda u strukturirane podatke o proizvodu koji predstavljaju određenu cenu, a ne raspon cena.

5. Identifikujte proizvode koje prodajete

Ovaj savet predlaže korišćenje tačnih identifikatora proizvoda kao što su GTIN identifikatori, korišćenje kombinacije fida Google Merchant Center-a i strukturiranih podataka o proizvodu.

Praćenje ovog saveta može da učini da proizvod ispunjava uslove za liste kao što su vrteške sa proizvodima.

6. Napravite profil na Google Business

Na kraju, Kent preporučuje kreiranje Google Business profila, ako preduzeće ima fizičko prisustvo.

Praćenje ovog saveta čini sajt kvalifikovanim za poseban listing pored rezultata pretrage.

Ova vrsta unosa je dostupna samo za preduzeća sa fizičkim prisustvom u vidu prodavnica ili pokrivenim područjem za pružanje usluga.

DRUGI UPRAVO ČITAJU