INTERNETGeneracija Z veruje YouTube-u više nego bilo kojoj drugoj platformi

Generacija Z veruje YouTube-u više nego bilo kojoj drugoj platformi

Od svih glavnih platformi društvenih medija, YouTube vlada među odraslima Gen Z generacije, prema nedavnom istraživanju.

U julu, Business Insider je u saradnji sa YouGov-om sproveo ankete među više od 1800 Amerikanaca iz pet generacija. Više od 600 ispitanika činili su pripadnici Gen Z generacije, definisani kao ljudi rođeni između 1997. i 2012. godine. BI je sproveo istraživanje samo među punoletnim osobama.

Jedno od pitanja je bilo upućeno odraslima iz Gen Z generacije o njihovom viđenju pouzdanosti nekoliko velikih kompanija društvenih medija.

YouTube je izašao na vrh, s obzirom da je 59% Gen Z osoba od 18 do 26 godina ocenilo da je pomalo ili veoma pouzdan. Samo 28% ljudi smatra ga pomalo ili veoma nepouzdanim.

Na drugom mestu je Instagram, koji se pokazao pomalo polarizujućim: 40% Gen Z populacije je glasalo za pouzdanost — ali takođe i 45% za nepouzdanost. (Među ispitanicima, 15% je reklo da su neodlučni.)

Platforma koja je imala najveći procenat ljudi koji su je smatrali nepouzdanom? Facebook, sa 60% odraslih iz Gen Z generacije koji su ga nazvali pomalo ili veoma nepouzdanim. Samo 28% Gen Z osoba ga smatra pouzdanim.

TikTok je bio blizu Facebooka, sa 57% ispitanika koji su ga smatrali nepouzdanim. Ipak, prošao je malo bolje na skali pouzdanosti, sa 30% Gen Z populacije koja je rekla da je TikTok pomalo ili veoma pouzdan.

Nije teško zamisliti zašto su neke od drugih platformi na listi rangirane ispod YouTube-a po pitanju pouzdanosti.

Facebook je prošao kroz svoj deo kontroverzi, a mnogi iz Gen Z generacije jednostavno ne koriste Facebook.

S druge strane, X, ranije poznat kao Twitter, postao je sve više kontroverzan od kada ga je Elon Musk kupio 2022. godine.

I TikTok, smatran jednom od najčešće korišćenih platformi među Gen Z populacijom, bio je predmet mnogih rasprava jer su zakonodavci izražavali zabrinutost zbog sigurnosnih pitanja vezanih za matičnu kompaniju TikToka, ByteDance, koja ima sedište u Kini.

generacija z veruje youtube-u više nego bilo kojoj drugoj platformi

www.itvesti.info

DRUGI UPRAVO ČITAJU