INTERNETGoogle će u mobilnom pretraživanju jasnije istaknuti oglase

Google će u mobilnom pretraživanju jasnije istaknuti oglase

Prilikom pretraživanja na Google tražilici jedina razlika između organskog rezultata i plaćenog oglasa je u oznaci “Oglas” koju je, iako je podebljana, lako prevideti.

Ovom promenom gde će oznaka “Oglas” postati “Sponzorisano” Google želi jasnije istaknuti razliku između organskog rezultata i plaćenog oglasa u cilju povećanja jasnoće i transparentnosti kako prema krajnjim korisnicima tako i prema oglašivačima.

“Ova nova oznaka i njena istaknuta pozicija nastavljaju ispunjavati naše visoke standarde za razlikovanje od rezultata pretraživanja i nadovezuju se na naše postojeće napore da informacije o plaćenom sadržaju budu jasne”, navodi Google.

Uz promenu oznake oglasa, Google će takođe prikazati nazive web stranica u rezultatima pretraživanja. Do sada su se samo URL-ovi mogli videti u rezultatima pretraživanja zbog čega je bilo zbunjujuće identifikovati neke stranice, prenosi TechCrunch.

Osim toga, više će se istaknuti favikon web stranica kako bi korisnici lakše mogli prepoznati poznate logotipe i njihove web stranice.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

READ  TikTok testira horizontalni prikaz videa preko celog ekrana

DRUGI UPRAVO ČITAJU