BiznisVrijednost brenda Samsung Electronics dvoznamenkasto raste

Vrijednost brenda Samsung Electronics dvoznamenkasto raste

Tvrtka Samsung Electronics prepoznata je od strane Interbranda, institucije za globalno savjetovanje o brendovima, kao jedna od pet najboljih tvrtki u Best Global Brands 2022.

Svake godine Interbrand objavljuje 100 najboljih svjetskih brendova, a vrijednost brenda Samsung procijenjena je na 87,7 milijardi USD, što predstavlja rast od 17% u usporedbi sa 74,6 milijardi USD u 2021. godini, što tvrtku svrstava na peto mjesto treću godinu zaredom.

Ovaj uspjeh se temelji na obnovljenim financijskim rezultatima tvrtke Samsung, koji su sada blizu razina prije pandemije, i većoj potražnji za memorijom zbog povećanja protoka podataka. U 2021. Samsung je zabilježio rast vrijednosti brenda od 20% u usporedbi s 2020., a ove godine nastavlja s dvoznamenkastim rastom. Samsung je prvi put ušao na listu 10 najboljih 2012. godine, zauzevši deveto mjesto, te se svake godine uspio popeti na ljestvici, dostigavši šesto mjesto 2017. i peto mjesto 2020. godine.

“Samsung Electronics uspio je zabilježiti dvije uzastopne godine dvoznamenkastog rasta vrijednosti brenda, a sve zahvaljujući podršci naših globalnih kupaca. Zauzvrat, cijela će tvrtka raditi zajedno kao tim kako bi pružila bolje i zadovoljnije korisničko iskustvo.” rekla je YH Lee, izvršna potpredsjednica i direktorica marketinga tvrtke Samsung Electronics.

Interbrand je procijenio različite faktore za izgradnju vrijednosti brenda Samsung

Krajem 2021. Samsung Electronics spojio je svoj odjel SET i stvorio Device eXperience odjel kako bi povećao sinergiju među svojim proizvodima i pružio sljedeću razinu iskustva svojim korisnicima. Nadalje, Samsung je također pokrenuo Customer eXperience-Multi Device Experience Center kako bi ojačao svoje iskustvo povezivanja više uređaja.

Uz ove mjere, Samsung je integrirao SmartThings u svoje kategorije proizvoda, stvarajući uključiv ekosustav i povezano iskustvo korištenja na više uređaja. SmartThings također omogućuje potrošačima da izvuku najviše iz svojih Samsung uređaja, kao i proizvoda trećih strana koje možda već posjeduju.

READ  Fortnite se vraća na App Store ove godine

Uz to, Samsung Future Generation Lab stvoren je za poticanje autentičnih razgovora o aktivnostima sljedeće generacije. Uvidi iz laboratorija primijenjeni su na proizvode i marketinške aktivnosti.

Kao i inovativni proizvodi temeljeni na potrošačkim iskustvima, razvoj naprednih tehnologija kao što su umjetna inteligencija (AI), 5G, automobilska industrija i robotika kroz dosljedna ulaganja također je igrao ulogu u rastu brenda Samsung.

Prepoznati napori tvrtke Samsung u svakom proizvodnom odjelu za bolje korisničko iskustvo

Mobilni odjel

  • Inovacija kamere serije Galaxy S22 na temelju uvida kupaca i uvođenje Nightography kampanje. Učvršćivanje vodstva u kategoriji sklopivih mobilnih telefona.
  • Partnerstvo s Googleom i Microsoftom za jačanje povezanog iskustva korisnika
  • Poštivanje vrijednosti sigurnosti i privatnosti korisnika kroz Samsung Knox platformu

Mrežni odjel

  • Pionirski put mrežnih inovacija u virtualizaciji i otvorenosti s komercijalnim iskustvima velikih razmjera
  • Pokretanje 5G industrije sa svojim vodećim 5G portfeljem na tržištu od RAN-a i Core-a do alata za automatizaciju
  • Ostvarivanje ESG obveze kroz inteligentna mrežna rješenja za energetsku učinkovitost

Odjel vizualnog prikaza

  • Stalne inovacije vrhunskih televizora, uključujući Micro LED, Neo QLED 8K/4K
  • Jačanje portfelja proizvoda na temelju životnog stila kupaca, kao što su The Frame, The Freestyle
  • Pružanje novih doživljaja igranja potrošačima, uključujući Samsung Gaming Hub i Odyssey Ark

Odjel kućanskih uređaja

  • Širenje Bespoke kategorija proizvoda izvan kuhinje na cijeli dom, uključujući njegu odjeće, njegu poda i njegu zraka
  • Isporuka vrijednosti održivosti kroz svoje proizvode (postizanje visoke razine uštede energije za glavne proizvode, zajamčena jamstva za digitalni inverterski kompresor, smanjena emisija mikroplastike iz perilica rublja u suradnji s Patagonia institutom)
  • Stvaranje uzbuđenja među Bespoke obožavateljima kroz O&O kampanje usmjerene na sudjelovanje

Odjel za poluvodiče

  • Ulaganje u tehnologije sljedeće generacije i proizvodne mogućnosti kako bi se osigurala stabilna opskrba za najsuvremenije primjene (izgradnja nove proizvodne linije u Teksasu vrijedne 17 milijardi dolara, kompleks za istraživanje i razvoj vrijedan preko 14 miliona EUR u Giheungu)
  • Isporuka vodećih poluvodičkih inovacija u industriji koji poboljšavaju performanse proizvoda i energetsku učinkovitost (prva 3nm GAA masovna proizvodnja u industriji)
  • Razvoj inovativnih memorijskih rješenja za rješavanje eksplozivnog rasta podatkovno intenzivnih zadataka u područjima kao što su AI i ML (CXL memorija, HBM-PIM, druga generacija SmartSSD) i širenje strateških partnerstava za rješavanje novih izazova industrije
  • Pomicanje granica logičkih rješenja koja mogu ponuditi poboljšana korisnička iskustva i nove prilike (5G Exynos Modem, Exynos 2200, 200MP ISOCELL HP3)
READ  TikTok mora se prilagoditi novom zakonu u EU – inače slijedi zabrana

Interbrandovi najbolji globalni brendovi navedeni su prema procjeni vrijednosti svakog brenda, što je rezultat sveobuhvatne analize financijskog poslovanja tvrtke, utjecaja brenda na kupnju korisnika i konkurentnosti brenda.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

DRUGI UPRAVO ČITAJU