INTERNETYouTube će još više zatrpati reklamama TV uređaje

YouTube će još više zatrpati reklamama TV uređaje

YouTube će dodati duže, nepreskakajuće reklame na platformu za korisnike koji gledaju video zapise na velikom ekranu. Na YouTube Brandcast događaju održanom u Njujorku u sredu, kompanija je saopštila dve važne vesti koje će uticati na ljude koji koriste pametne televizore za gledanje YouTube-a.

Prvo, YouTube će dodati nepreskakajuće (unskippable) reklame u trajanju od 30 sekundi na svojim najpopularnijim sadržajima. Ove video zapise platforma svrstava pod YouTube Select.

“Više od 70% reklama putem YouTube Select-a se prikazuje na TV ekranima, pa vam olakšavamo korišćenje postojećih resursa ispred najemitovanijeg sadržaja”, rekao je YouTube marketarima u blog objavi.

Umesto da vide dve uzastopne reklame u trajanju od 15 sekundi, gledaoci će sada videti jednu dugu reklamu od 30 sekundi koju neće moći da preskoče.

Drugo, platforma takođe uvodi “Reklame prilikom pauze” na YouTube-u na pametnim televizorima. Ove reklame će se pojaviti kada gledaoci pauziraju video usred gledanja. Video koji gledate će se smanjiti, a reklama će se pojaviti pored njega.

Čini se da je jedini način da izbegnete ove nove vrste reklama na YouTube-u na povezanim televizorima da se pretplatite na YouTube Premium uslugu.

www.itvesti.info

DRUGI UPRAVO ČITAJU