BiznisYouTube po tiho gura „Shorts” na vrh vašeg Feed-a – korisnici bijesni!

YouTube po tiho gura „Shorts” na vrh vašeg Feed-a – korisnici bijesni!

YouTube ponovno radi nešto (što on želi) dok korisnici besmisleno lude. O odlukama koje YouTube provodi (onako kako njemu paše) više nećemo previše govoriti.

Samsung će imati dva Galaxy Unpacked događaja – jedno za Globalno a drugo za Američko (Kanadsko) tržište?

Ali čini se kako ipak moramo reći i „obradovati vas” da će uskoro „Shorts” sadržaj biti na vrhu vašeg „početnog zaslona” YouTube platforme. Ako ovo još uvijek nije dobili na svojem YouTube zaslonu, ne brinite se uskoro hoćete kroz naredno razdoblje.

No ipak idemo malo bolje pojasniti o čemu se ovdje zapravo radi. Nedavno je YouTube objavio kako ukida Stories značajku jer kako ista nije dostignula dovoljno dobar uspjeh, odnosno nije pobudila dovoljnu zainteresiranost kod korisnika.

Meta također radi na „konkurentu” Twitter-a – u javnosti dostupan prikaz

Umjesto nje „na njeno mjesto” doći će Shorts. I čini se kako se to sada desilo. Do nedavno je Shorts bio smješten na kartici s preporukama i naravno unutar kartice „Shorts” no čini se kako će to od sada biti samo dobra sjećanja.

tekst2naslovna 3

YouTube je zaista preko noći gurnuo Shorts na posve novo mjesto i ova je promjena (novina) aktualna od danas te je odmah dostupna na svim platformama: Tv, Android, iOS, web. Dakle nema onog potrebnog čekanja implementacije po regijama, kao što je to nekada kada se uvodi neka nova značajka ili element korištenja.

Izgubili ste telefon. Što sada?

Neupitno je koliko je popularnost Shorts video sadržaja rasla kroz proteklo razdoblje. A vi ako se još uvije pitate zašto YouTube toliko „gura” Shorts – e pa odgovor je vrlo jednostavan.

xff 970x250 hr

tekst3naslovna

Shorts je „kopija” i „odgovor” na popularne TikTok-ove odnosno na Instagram Reels sadržaj. Da ovim potezom YouTube želi sve više biti „servis” – društvena mreža a ne kao nekada, video platforma za donošenje kvalitetnog video sadržaja.

WhatsApp Channels je isto što i Feed na Twitter-u

Jer YouTube prije 5 godina i YouTube „danas” nije isti. To se može vidjeti i po samom izgledu sučelja ali i po algoritmima koje donose sadržaj, odnosno algoritmi jednostavno odlučuju što ćemo gledati a što ne. Jer koliko se puta desilo (autoru ovog članka) da neki „dobar” video mora se pronaći čeprkanjem u dubine YouTube platforme a ne umjesto da bude dostupan i jasno vidljiv na početnom ekranu (Feed-u).

tekst2sl1 4

Ne, bitniji su Shorts sadržaji nego kvaliteta – dakle više je do kvantitete nego kvalitete, žalosno. Još jednom spomenimo kako će YouTube Stories biti „ugašen” 26.06.2023.

Huawei 5G oprema na meti Europske Unije – zabrana na vidiku!

Nakon navedenog datuma kreatori više neće imati mogućnost (gumb) dijeljenja sadržaja na „Stories”. Dok će s datumom 03.07.2023. s YouTube platforme biti uklonjene sav „Stories” sadržaj.

tekst1naslovna 2

Dakle ako tugujete zbog gubitka „Stories” sadržaja i mogućnost, nemojte previše tugovati. Taj će gubitak „uspješno” ili „manje uspješno” nadomjestiti Shorts. Dali ste već primijetili da je „Shorts” na vrhu vaše „početne stranice” (home) YouTube platforme?

preporucamo.com

DRUGI UPRAVO ČITAJU