INTERNETYouTube testira onemogućavanje videa za korisnike sa ad blockerima

YouTube testira onemogućavanje videa za korisnike sa ad blockerima

YouTube uvodi novu meru koja otežava gledanje video sadržaja korisnicima koji koriste blokator oglasa. Kompanija je potvrdila za The Verge da trenutno sprovodi “malu globalnu eksperimentaciju koja podstiče korisnike sa aktiviranim blokatorima oglasa da omoguće oglase na YouTube-u ili da isprobaju YouTube Premium.”

Ova izjava dolazi nakon što su neki korisnici primetili novu upozorenje koje ukazuje na moguće prekidanje reprodukcije videa ukoliko YouTube detektuje ponovljeno korišćenje alata za blokiranje oglasa. Android Authority je ranije izvestio o ovim testovima koji sprečavaju gledanje više od tri videa kada je blokator oglasa aktivan.

“Detekcija blokatora oglasa nije nova, i druge izdavače redovno mole korisnike da onemoguće blokatore oglasa”, izjavio je portparol kompanije Google, Oluwa Falodun, u emailu poslatom The Verge-u. YouTube tvrdi da će korisnici dobiti više obaveštenja koja ih pozivaju da prestanu koristiti ove alate – ili da se pretplate na YouTube Premium – pre nego što im se prekine reprodukcija.

“Veoma ozbiljno shvatamo onemogućavanje reprodukcije, i onemogućićemo reprodukciju samo ako korisnici ignorišu ponovljene zahteve da omoguće oglase na YouTube-u”, navodi se u emailu Oluwa Faloduna poslatom The Verge-u. “U slučajevima kada korisnici smatraju da su pogrešno označeni kao korisnici blokatora oglasa, mogu da podele svoje povratne informacije klikom na link u upozorenju.”

Ove mere ukazuju da YouTube postaje odlučniji u suzbijanju blokatora oglasa, a svoj potez opravdava tvrdnjom da su svi ti oglasni prostori ključni za kompenzaciju kreatora za njihov sadržaj – i za održavanje platforme besplatnom. “Ad-supported model YouTube-a podržava raznoliki ekosistem kreatora i pruža milijardama ljudi širom sveta besplatan pristup sadržaju putem oglasa”, navodi se u izjavi kompanije.

YouTube je poslednjih godina sve više ispitivao strpljenje svojih korisnika eksperimentišući sa većim brojem oglasa. Prošlog septembra, kompanija je prikazivala do 10 oglasa koje nije bilo moguće preskočiti tokom jedne reklamne pauze u još jednom od svojih eksperimenata. A u maju je YouTube najavio da će 30-sekundni oglasi biti dostupni na televizijskim platformama.

YouTube Premium uklanja oglase sa servisa i uključuje druge pogodnosti kao što su preuzimanje sadržaja i YouTube Music Premium po ceni od 749 dinara mesečno. U novembru prošle godine, kompanija je objavila da je premašila 80 miliona pretplatnika na YouTube Premium i YouTube Music zajedno. Tako da, iako je zaštita zarade kreatora plemeniti izgovor, kompanija ima interes da privuče više ljudi da se pretplate na njihov mesečni paket.

“Želimo da obavestimo korisnike da blokatori oglasa krše Uslove korišćenja YouTube-a i da im olakšamo omogućavanje oglasa na YouTube-u ili isprobavanje YouTube Premium-a za iskustvo bez oglasa”, izjavila je kompanija u emailu poslatom The Verge-u.

youtube testira onemogućavanje videa za korisnike sa ad blockerima

www.itvesti.info

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

DRUGI UPRAVO ČITAJU