INTERNETYouTube započinje novi talas usporavanja za korisnike sa ad blockerima

YouTube započinje novi talas usporavanja za korisnike sa ad blockerima

YouTube nedavno počeo usporavati celu svoju stranicu kada se koriste ad blokeri. Novi talas usporavanja pogađa korisnike, a jedine opcije za rešenje problema su isključivanje ad blokera ili prelazak na Premium verziju.

Kako bi se borili protiv sve učestalijih reklama na YouTube-u, ljudi koriste ad blokere već godinama. Prema YouTube-u, ta metoda izbegavanja reklama smatra se kršenjem uslova korišćenja. Naravno, pre-roll video reklame su veliki izvor prihoda za servis, i jedini način da ih izbegnete bez upotrebe aplikacije treće strane je da direktno platite YouTube za premium.

YouTube je od tada počeo odvraćati od korišćenja ad blokera na nekoliko načina. Prvi je pop-up poruka koja glasi: “Ad blokeri krše uslove korišćenja YouTube-a.” Poruka zatim predlaže da isključite ad bloker. Korisniku nije dozvoljeno nastaviti gledanje bez toga.

Drugi metod je onaj koji sada počinje da se primenjuje na više korisnika. YouTube je nedavno počeo usporavati celu stranicu kada se koristi ad bloker, nazivajući to “suboptimalnim pregledom”.

Prema postu na Redditu, mnogi korisnici su primetili da se YouTube odjednom usporio i postao neodzivan. Brzo je otkriveno da isključivanje ad blokera odmah osvežava stranicu.

Neki korisnici su testirali ovu teoriju, i zaista, YouTube izgleda loše kada je ad bloker uključen. Video snimci se jako sporo baferuju, pregledi se odbijaju učitati pravilno, a ulazak u režim pozorišta ili puni ekran je nemoguć bez osvežavanja veb stranice.

Ovo je uglavnom zbog veštačkog vremenskog ograničenja napisanog unutar YouTube-ovog koda kako bi delovalo kao usporenja internet veza. Iako ova akcija preduzeta od strane YouTube-a nije sasvim nova, sve više korisnika počinje primetiti da se taktika koristi.

Ako imate ovaj problem, postoje dve zvanične opcije koje su već pomenute: isključite ad bloker ili pređite na YouTube Premium.

Za većinu korisnika, ni jedna opcija nije idealna, a YouTube-ove metode odvraćanja korisnika od korišćenja ad blokera su kontroverzne. To primorava gledaoce da biraju između plaćanja 10 dolara mesečno ili gledanja često i do 10 minuta video reklama koje ne mogu da se preskoče.

www.itvesti.info

DRUGI UPRAVO ČITAJU