HMD se sprema za lansiranje svog novog preklopnog telefona, nakon većeg broja predstavljenih funkcionalnih i pametnih telefona ove godine. Ovaj put, firma je odlučila ostvariti suradnju s Mattelom, u znaku nedavno objavljenog filma o Barbie.
HMD Global ide prema razvoju vlastitog modela pametnog telefona – da li je ovo kraj za Nokia brend?
HMD Global nedavno je predstavio mnogo funkcionalnih telefona i pametnih telefona, neke od njih prodaje pod svojim imenom, a ne pod Nokia brendom, kao što je HMD Vibe. Nedavno su objavili detalje o novom preklopnom telefonu koji je sada prikazan na TENAA-u u Kini.
Očekuje se da će HMD Barbie Flip Phone biti impresivan zahvaljujući svom svijetloružičastom vanjskom finišu. Međutim, taj finiš se ne proteže na čitav uređaj. Umjesto toga, suradnja s Mattelom uključuje svjetliju ružičastu srednju ljusku, zajedno s metalnim gornjim slojem na kojem se nalazi Barbie oznaka.
HMD XR21 zapravo je Nokia XR21
Na temelju prikazanih slika, gornji sloj ne samo da sadrži 0.3 MP prednju kameru i LED bljeskalicu, već i mali zaslon koji gotovo nije primjetan kada je isključen. Također, Barbie Flip Phone dolazi s uklonjivim stražnjim panelom gdje se nalaze baterija od 1,450 mAh, dva utora za SIM kartice i čitač MicroSD kartica.
Čini se da će uređaj podržavati samo 4G/LTE povezivanje, te imati minimalne količine RAM-a i prostora za pohranu. Osim toga, očekuje se da će HMD opremiti svoj najnoviji preklopni telefon vanjskim zaslonom od 1,77 inča i unutarnjim QVGA zaslonom od 2,8 inča. Planira se da telefon u temi Barbie bude lansiran 28. kolovoza po cijeni od 108 eura u eurozoni, dok će koštati INR 4,999 u Indiji.
Nokia 3210 (2024) – moderni dizajn i popularna igrica Zmijica
Vidi još…
Suradnja između HMD-a i Mattela nije samo strategija brendiranja, već i pokušaj privlačenja mlade publike koja je emocionalno vezana za Barbie kao kulturni simbol. S obzirom na uspjeh filma o Barbie, HMD-ov potez da lansira telefon u temi Barbie može biti pametan korak za povećanje vidljivosti i atraktivnosti njihovih proizvoda na konkurentnom tržištu smartfona.
Nokia se vratila, predstavljena su tri modela: 215 4G, 225 4G i 235 4G
Pristupačna cijena u Indiji ukazuje na strategiju HMD-a da cilja na tržišta u razvoju gdje bi jednostavan i estetski privlačan telefon mogao naći svoje mjesto među potrošačima koji cijene brendiranje i dizajn, ali možda ne traže visoke performanse koje nude skuplji smartfoni.
Izvor: ( preporucamo.com / ITPortal.ba )