back to top
PAMETNI TELEFONIHuawei i BAIC predstavljaju električnu limuzinu u travnju

Huawei i BAIC predstavljaju električnu limuzinu u travnju

- Advertisement -

Iščekivanje raste kako se novi zajednički pothvat Huaweija i BAIC-a približava lansiranju. Ovaj dvojac ima za cilj napraviti revoluciju u kineskoj premium EV sceni s debijem elegantne izvršne limuzine, koja će biti predstavljena na nadolazećem sajmu automobila u Pekingu u travnju.

Događaj, koji se održava svake dvije godine, predstavlja dobrodošao povratak nakon što je 2022. otkazan zbog pandemije COVID-19.

Huawei Xiang Jie je luksuzna električna limuzina

- Advertisement -

BAIC se može pohvaliti bogatim automobilskim nasljeđem, dok Huaweijeva tehnološka moć u povezivosti, pametnim značajkama, vrhunskom softveru i sada cjelovitim EV pogonskim rješenjima obećavaju da će poboljšati iskustvo EV.

3 6

Iako je to hiperbola koju koristi svaki proizvođač koji na tržište donosi novi proizvod, ovaj dvojac izgleda kao obećavajući par u industriji električnih vozila.

Audi Q6 e-tron na tržište dolazi 18.03.2024.

Novi brend, za koji se priča da će se zvati “Xiangjie”, predstavlja intrigantan izbor riječi. “Xiang” znači uživati ili uživati, dok se “Jie” obično odnosi na carstvo ili luksuz. Kombinacija dvije riječi može značiti “Uživajte u novom svijetu” ili čak “Uživajte u luksuzu”.

2 7

Dugo iščekivani debitantski model, uvjetno nazvan “Jie Pai” (također poznat kao X4), bit će izvršna limuzina namijenjena premium tržištu. Procjenjuje se da će imati cijenu između 300.000 i 500.000 RMB (oko 38.900 do 64.810 eura).

Renault 5 E-Tech: Spoj retro šarma i modernih inovacija

Ovo privlačno električno vozilo dizajnirano je kako bi etabliranim luksuznim markama dalo trku za svoj novac. Početna izvješća sugeriraju prostranu unutrašnjost i futuristički dizajn, uz niz pametnih značajki koje pokreće Huaweijeva tehnologija.

1 9

BAIC BluePark, EV ogranak BAIC Grupe, otkrio je da robna marka Xiangjie nije ograničena na granice Kine. Tvrtka ima ambiciozne planove za proširenje svog dosega.


4 7

S ciljem do 2024. uspostaviti distribucijsku i servisnu mrežu u Europi i Aziji – što je snažan pokazatelj globalnih težnji. Vrlo je vjerojatno da će se novi brend, kada stigne do naših obala, zvati STELATO.

Xiaomi SU7 u prodaju kreće 28.03.2024.

Hrabri proizvodni ciljevi partnerstva dodatno su potaknuli interes industrije. S procijenjenim godišnjim proizvodnim kapacitetom od 300.000 vozila i ciljnom prodajom koja premašuje 10.000 jedinica mjesečno za prvi model, ovaj pothvat ima potencijal preoblikovati krajolik premium EV – sve dok može ispuniti svoja obećanja.


1 11

Zanimljivo je da se Huaweijev angažman proteže dalje od pružanja najsuvremenijih tehnoloških komponenti. Tvrtkin model partnerstva “Zhixuan” znači da je duboko ugrađen u razvojni proces, radeći ruku pod ruku s BAIC-om.

Unaprijeđeni Citroen e-SpaceTourer: Inovativnost, domet i praktičnost električnog minivana

Ova razina suradnje u prošlosti pokazala se uspješnom, što dokazuje popularni model Arcfox α-S koji se može pohvaliti Huawei Inside rješenjima. S novim brendom možemo očekivati da će ova tehnološka integracija dosegnuti još veće visine.


2 12ITPortal.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU