Da li koristite prelazne reči i izraze u svom pisanju da biste poboljšali čitljivost i kvalitet SEO sadržaja? Evo kako to da učinite.
Prilikom kreiranja SEO sadržaja, kvalitet je bitan.
Ovo važi za tačnost, jasnoću, veštinu pisanja, upotrebu ključnih reči, temeljnost, linkove, slike i drugo.
Ali, postoji još jedan faktor koji utiče na kvalitet SEO sadržaja, a samim tim i vaše rangiranje u SEO-u, o kojem nikada niste razmišljali.
To su prelazne (tranzicione) reči.
Šta su prelazne reči i zašto su integralne za veliku čitljivost, sadržaj i SEO?
Hajde da istražimo.
Šta su prelazne reči?
Zamislite prelaznu reč ili izraz kao most.
Svrha prelaza je da pomognu tekstu da pređe iz jedne ideje u drugu, dok pokazuje jasnu vezu između rečenica, pasusa, subjekata, radnji i pojmova.
Prelazne reči mogu biti pojedinačne reči, kao što su „zato“ ili „konačno“. Takođe mogu biti izrazi, poput „drugim rečima“ ili „bez sumnje“.
Pogledajmo primer:
“Jutros sam pritisnuo snooze dugme na alarmu. Kao rezultat toga, uspavao sam se i zakasnio na posao.”
Započinjanje rečenice sa „kao rezultat“ govori čitaocu da je ono što sledi direktan ishod radnji iz prve rečenice. Ona suštinski povezuje dve rečenice zajedno u jasnu uzročno-posledičnu vezu.
Prelazne reči su često na početku rečenice, ali ne moraju da budu. Takođe se mogu koristiti na kraju rečenice ili u sredini kada se kombinuju dve klauzule.
Na primer:
Imam najboljeg psa ikada. Najbolji je jer mi donosi papuče čim uđem u kuću, na primer.
Volim da se igram sa svojim psom zato što je to odličan način za oslobađanje od stresa.
Veterinar kaže da je moj pas crni labrador, i iako je to možda istina, sumnjam da u svojoj lozi ima i nekog nemačkog ovčara.
Pogledajmo bliže različite kategorije za prelazne reči da vidimo šta mogu da urade.
Vrste prelaznih reči sa primerima i kada ih treba koristiti
1. Dodatak
Ova vrsta tranzicije spaja dve ili…
Izvor: ( digitalcircleweb.com / ITPortal.ba )