back to top
GadgetiApple Watch: od modne igračke do spašavanja života

Apple Watch: od modne igračke do spašavanja života

- Advertisement -

Iako Apple Watch nije prvobitno dizajniran kao uređaj za spašavanje života, neke od značajki povezane sa zdravljem na uređaju su se pokazale vrlo korisnima.

Apple je odlučio napustiti EV i usredsrediti se na AI

Prema izvještaju portala Phonearena, kroz različite situacije, Apple Watch je pružio važna upozorenja korisnicima, omogućujući im da reaguju na moguće zdravstvene probleme ili nesreće.


- Advertisement -

Kada je Apple najavio lansiranje Apple Watcha u aprilu 2015. godine, uređaj je prvobitno predstavljen kao komad luksuznog nakita.

Iskoristite kameru vašeg Android uređaja na Windowsima 11 – evo kako

Svoj sat su uspjeli staviti na naslovnicu regionalnih izdanja Voguea, što je sugeriralo da je to više modni dodatak nego zdravstveni uređaj.

Samsung Galaxy Unpacked 12.07.2024. u Parizu za Galaxy Z Flip6 i Z Fold6

Međutim, tokom godina je postalo jasno da Apple Watch ima veliki uticaj na zdravlje i sigurnost korisnika nego što se prvobitno mislilo.

Početkom 2017. godine, Apple je počeo mijenjati marketinšku strategiju za Apple Watch, prepoznajući njegovu ulogu u spašavanju života. Počela su stizati izvješća o korisnicima kojima je uređaj omogućio brzu intervenciju u hitnim situacijama. Umjesto fokusiranja na luksuz, Apple se počeo usredsrediti na značajke povezane sa zdravljem i sigurnošću.

Snapdragon 8 Gen 4 dolazi na tržište u oktobru

Novi televizijski oglasi za Apple Watch prikazuju stvarne priče ljudi čiji su životi spašeni zahvaljujući uređaju. Jedan od tih oglasa, nazvan “Lexie’s Heart”, prikazuje priču mlade žene Lexie Northcott koja je primila upozorenje o niskom otkucaju srca na svom Apple Watchu.

Honor Magic6 Lite recenzija

Odlazak u bolnicu rezultirao je dijagnozom urođenog srčanog bloka i pravovremenom operacijom. Lexieina majka ističe da je, bez Apple Watcha, njena kćer možda ne bi preživjela.

MWC 2024: Huawei predstavio vrhunske proizvode koji ulaze i u modni svijet

Drugi oglas, nazvan “Bruce and the Roo”, prikazuje priču Brucea Mildenhalla koji je aktivirao značajku Fall Detection na svom Apple Watchu nakon što je pao s bicikla, udarivši u klokana.

Uređaj je automatski pozvao hitne službe i obavijestio Bruceovu ženu o nesreći. Bruce je preživio zahvaljujući brzoj intervenciji.

HONOR Magic6 Pro je dostupan za predbilježbe, uz poklon tablet

Ovi oglasi, iako kreirani od strane Apple Australia, mogu inspirirati ljude širom svijeta. Ako bi se prikazivali i izvan Australije, mogli bi se pojaviti tijekom velikih sportskih događaja poput NBA, NHL i MLB utakmica, privlačeći pažnju miliona gledatelja.

Android sve više uključuje AI u nove, ali i postojeće značajke

Njihovo pričanje o stvarnim spašavanjima života naglašava važnost Apple Watcha kao uređaja koji nije samo modni dodatak, već i alat za zdravlje i sigurnost.

Apple mijenja temelje Veštačke Intligencije

Uvođenje ovih oglasa u reklamnu rotaciju u SAD-u moglo bi povećati svijest o mogućnostima Apple Watcha i potaknuti ljude da razmotre kupovinu ovog uređaja zbog vlastite sigurnosti.

Ovi oglasi bi mogli postati ključan alat u promociji zdravlja i sigurnosti korisnika, naglašavajući važnost tehnologije u današnjem svijetu.

Izvor: ( preporucamo.com / ITPortal.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

DRUGI UPRAVO ČITAJU