back to top
TVNetflix razvija igre isključivo za TV

Netflix razvija igre isključivo za TV

- Advertisement -

Netflixov novi šef gaming divizije Alain Tascan najavio je lansiranje prvih igara namijenjenih velikom ekranu do kraja ove godine, čime kompanija započinje proces preoblikovanja gaming iskustva u dnevnoj sobi.

Netflix ponovno podiže cijene pretplate usprkos povećanju pretpatnika

Govoreći na panelu tijekom konferencije Game Developers Conference, Tascan, koji je nedavno zamijenio Mikea Verdua na mjestu predsjednika Netflix Gamesa, objasnio je smjer kojim Netflix želi ići. Prema izvještajima The Vergea i VentureBeata, Tascan je istaknuo kako Netflix još uvijek nije ostvario status “Netflixa za igre”, ali je upravo to cilj kojem teže. Smatra da je riječ o najvećoj promjeni u području zabave u posljednjih trideset godina.

Netflix i njegovi korisnici muku muče s lažnim SMS porukama

- Advertisement -

Netflix trenutno dnevno privlači između tri i četiri milijuna gamera, dok, primjerice, Steam bilježi čak do 40 milijuna istovremenih korisnika. S druge strane, Netflix ima preko 300 milijuna pretplatnika i više od 700 milijuna gledatelja širom svijeta.

Netflix miče “osnovni paket” od 11,99$ i uvodi onaj od 6,99$ s oglasima

Dosad je tvrtka svoje mobilne igre eksperimentalno nudila na televizorima putem streaming tehnologije, no ova inicijativa još uvijek je u beta fazi, ograničena na manji broj igara i dostupna tek u određenim zemljama.

Netflix uvodi reklame i ukida osnovni plan

Tascan je ipak potvrdio kako će Netflix do kraja godine objaviti prve igre posebno kreirane za pametne televizore. Korisnici će za upravljanje koristiti aplikaciju na pametnom telefonu umjesto klasičnog kontrolera za igre. Zasad Netflixova gaming ponuda obuhvaća isključivo mobilne igre dostupne za Android i iOS.

Netflix mijenja izgled početne stranice

Iako nije otkrio detalje o konkretnim igrama, spomenuo je kako će među njima biti i party igre, čime Netflix želi ponuditi novi oblik socijalnog gaminga u dnevnoj sobi. Tascan vjeruje kako je televizijski ekran „najvažniji prostor u domu za zabavu“ te ističe ambiciju Netflixa da upravo tu ponudi inovativna društvena iskustva.

Netflix uvodi odabir HDR značajke na Androidu

Dugoročno gledano, Netflix teži platformnoj neovisnosti, ali konzole za sada ostaju izvan fokusa. Nije jasno hoće li zatvoreniji ekosustavi poput PlayStationa i Xboxa biti otvoreni za Netflixove igre izvan klasične prodaje putem njihovih digitalnih trgovina.

Netflix voli oglase – 40 milijuna korisnika već ih vidi

Tascan smatra da trenutno postoji velika prilika za transformaciju načina distribucije igara na tržištu. Kako bi naglasio važnost trenutka u kojem se kompanija nalazi, svojem timu poručio je: “Imamo zlatnu kartu. Pitanje je kako ćemo ju iskoristiti.”

 

Izvor: ( preporucamo.com / ITPortal.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU