Google je nedavno objavio video sa šest savjeta za optimizaciju e-commerce sajtova kako bi se bolje pozicionirali u rezultatima pretrage.
Video ističe tri ključna elementa za isticanje e-commerce proizvoda:
- Slike proizvoda
- Ocene kupaca
- Cene i dostupnost
Neki od ovih elemenata zahtijevaju strukturirane podatke o proizvodima kako bi se kvalifikovali za poboljšane rezultate pretrage.
1. Oznaka naslova
Alan Kent iz Google-a razmatra važnost oznaka naslova za pozicioniranje web stranica u rezultatima pretrage.
On savjetuje da se pravilno opisuju web stranice kako bi korisnici mogli bolje razumjeti sadržaj stranice.
Preporučuje se provjera kvaliteta oznaka naslova prije objavljivanja web stranice.
2. Visokokvalitetne slike
Visokokvalitetne slike su ključne za korisničko iskustvo i utiču na odluku kupaca o proizvodima.
Preporučuje se korištenje slika širine najmanje 1200 piksela i postavljanje meta podataka za slike.
Strukturirani podaci o proizvodima pomažu Google-u da prepozna prave slike za prikaz u rezultatima pretrage.
3. Detaljni podaci o proizvodu
Strukturirani podaci o proizvodima omogućavaju bolje razumijevanje web stranica i mogu dovesti do prikazivanja bogatih rezultata u rezultatima pretrage.
Neophodni elementi strukturiranih podataka o proizvodima uključuju naziv, opis, slike, ocjene, cijenu i dostupnost proizvoda.
Provjera Google-ovih smjernica za strukturirane podatke pomaže u održavanju kvaliteta web stranice.
4. Informacije o padu cijena
Deljenje informacija o cijenama s Google-om može poboljšati prikazivanje stranica proizvoda u rezultatima pretrage.
5. Identifikujte proizvode
Prepoznavanje proizvoda pomoću GTIN identifikatora i Google Merchant Center-a može dovesti do posebnih prikaza proizvoda u rezultatima pretrage.
6. Google Business profil
Kreiranje Google Business profila za preduzeća sa fizičkim prisustvom omogućava bolju vidljivost u rezultatima pretrage.
Izvor: ( digitalcircleweb.com / ITPortal.ba )