back to top
ZANIMLJIVOSTIToys "R" Us izaziva kontroverze s AI-generisanim reklamnim spotom uz pomoć Sora-e

Toys “R” Us izaziva kontroverze s AI-generisanim reklamnim spotom uz pomoć Sora-e

- Advertisement -

AI-generisani reklamni spotovi dobili mnogo kritika, ali ljudski doprinos i dalje ključan

 

U ponedjeljak je Toys „R“ Us najavio saradnju sa reklamnom agencijom Native Foreign za kreiranje prvog brend filma pomoću OpenAI-ovog alata za tekst-u-video, Sora. OpenAI je lansirao Sora u februaru, mada alat za video sintezu još nije javno dostupan. Brend film priča priču o osnivaču Toys „R“ Us, Charlesu Lazarusu, putem AI-generisanih video klipova.

„Jako smo uzbuđeni što sarađujemo sa Native Foreign kako bismo istražili mogućnosti Sora, inovativne tehnologije od OpenAI-a koja privlači globalnu pažnju,“ objavio je Toys „R“ Us na svojoj web stranici. „Sora može generisati video snimke do jedne minute sa realističnim scenama i više likova, sve na osnovu tekstualnih uputstava. Zamislite uzbuđenje kreiranja mladog Charlesa Lazarusa, osnivača Toys „R“ Us, i vizualizaciju njegovih snova o našem ikoničnom brendu i voljenom maskoti Geoffreyju Žirafi iz ranih 1930-ih.“

Reklama, nazvana „The Origin of Toys ‘R’ Us,“ su koproducirali Kim Miller Olko, predsjednica Toys „R“ Us Studiosa kao izvršna producentica i Nik Kleverov iz Native Foreign kao reditelj. „Charles Lazarus je bio vizionar ispred svog vremena, i željeli smo da odamo počast njegovom naslijeđu uz spot koristeći najnapredniju dostupnu tehnologiju,“ izjavila je Miller Olko.

- Advertisement -

U videu, mladi Lazarus, vjerovatno generisan kroz Sora, sanja da leti kroz zemlju igračaka. Tokom svog putovanja, sreće Geoffreyja, maskotu radnje, koji mu daje mali crveni auto.

Međutim, mnoge scene pokazuju karakteristične AI-generisane osobine, kao što su neprirodni pokreti, čudni vizuelni artefakti i neobični oblici. U februaru, nekoliko reklama za Super Bowl namjerno su ismijavale slične AI-generisane nedostatke, koji su postali poznati online nakon viralnih klipova kao što su lažna AI-generisana reklama za pivo i „Pepperoni Hug Spot,“ napravljena pomoću Runway-ovog Gen-2 modela iz 2023. godine.

AI-generisna umjetnost često se suočava sa kritikama zbog korištenja ljudski stvorene umjetnosti za treniranje modela, straha od zamjene ljudskih kreativnih poslova AI alatima, i briga zbog ekološkog uticaja energetski intenzivnih AI modela. Također, neki kritičari jednostavno misle da je kvalitet izlaza loš.

Na društvenoj mreži X, komičar Mike Drucker je sažeo nekoliko ovih kritika u jednom postu, napisavši: „Sviđa mi se kako je ova reklama kao, ‘Toys R Us je počeo sa snom malog dječaka koji je želio da podijeli svoju maštu sa svijetom. I da pokažemo kako, otpustili smo naše umjetnike i isušili Gornje jezero koristeći server farmu da generišemo kako bi to izgledalo u noćnim morama Stephena Kinga.’“

Drugi kritični komentari bili su direktniji. Režiser Joe Russo je objavio: „TOYS ‘R US je izdao AI reklamu i ona je užasna.“

Izvor: ( it-mixer.com / ITPortal.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU