Većini internet korisnika prva web stranica je Google tražilica, preko koje dolaze do web stranica sa sadržajem koji ih zanima. Ranije su se često unosile domene web stranica direktno u browser i na taj način posjećivali određene stranice, ali danas je to prošlost. Ljudi traže sve bitne informacije putem pretraživača i zato je Google Adwords sjajna prilika da privučete posjetitelje koji su zainteresovani za vaše usluge.
Kako funkcioniše Google?
Da bismo objasnili puni potencijal ovog vida oglašavanja, potrebno je da vas uputimo u funkcionisanje tražilica i kako se web stranice rangiraju u rezultatima. Svaka web stranica ima određeni autoritet, a za rangiranje je bitan SEO, odnosno optimizacija za web pretraživače.
SEO optimizacija određuje koliko će visoko web stranica biti prikazana u rezultatima, a utiču na nju:
- starost i popularnost web stranice
- količina sadržaja na stranici
- On page optimizacija (linkovi na stranici)
- Off page SEO, koji uključuje linkove sa drugih stranica ka njoj
Proces SEO optimizacije je kompleksan i za rezultate treba puno vremena. Da biste brzo bili rangirani na prvom mjestu za određene pojmove, pomoći će Google Adwords oglašavanje.
Oglašavanje na Googleu
Nakon što smo vam objasnili kako algoritam tražilica vrednuje sadržaj, vjerujemo da će biti lakše razumjeti koliki potencijal ima Google Adwords oglašavanje. Važno je napomenuti da je Google najveća internet tražilica i na njoj se pretražuje oko 80% ukupnog pretrage na internetu.
Slični postovi:
Izvor: ( www.glavna.com / ITPortal.ba )