back to top
BiznisSamsung i Hershey's predstavljaju novu kolekciju dodataka za aktuelne modele.

Samsung i Hershey’s predstavljaju novu kolekciju dodataka za aktuelne modele.

- Advertisement -

Samsung je uspostavio partnerstvo s kompanijom The Hershey Company kako bi predstavio 12 dodataka za Galaxy Z Flip6, Galaxy Z Fold6, Galaxy Watch7 i Galaxy Buds3. Dizajn dodataka je inspirisan ikoničnim ambalažama Hershey’s proizvoda.

Samsung Galaxy S25 Ultra s 16GB RAM-a

Nova linija dodataka je lansirana jučer u Južnoj Koreji, a uskoro će biti dostupna i na dodatnim tržištima: Japanu, Indoneziji, Filipinima i SAD-u. Fanovi u Koreji mogu iskusiti novu kolekciju na pop-up događaju Flip Tour With Hershey’s u Samsungovoj flagship trgovini u Gangnamu, koji će trajati do 11. kolovoza.

- Advertisement -

Dodaci će biti dostupni putem Samsungove online trgovine, kao i online trgovačkog centra SLASH B SLASH. To je dio brenda Samsung Friends, lifestyle brenda dodataka koji sarađuje s poznatima brendovima – trenutno ima 17 različitih brendova.


3 41

Među njima su Disney, Minions i Pokémon, kao i Smiley, Keith Haring i Sticky Monster Lab. “Uz naše partnere, Samsung teži stvaranju jedinstvenih dodataka koji odražavaju individualne ukuse korisnika i poboljšavaju korisničko iskustvo.

Nastavit ćemo širiti našu ponudu vrijednosti razvijanjem proizvoda koji ističu naše ekološke vrijednosti i inovativnu tehnologiju”, izjavio je Jongmoo Lee, voditelj laboratorija za buduće generacije.

Vidi još i…

Ova suradnja predstavlja primjer kako velike korporacije mogu integrirati popularnu kulturu i korporativne brendove u svoje proizvode, čime se stvara dodatna vrijednost za potrošače. Uz to, Samsung pokazuje svoju predanost ekološkim vrijednostima kroz razvoj proizvoda koji su ne samo inovativni već i ekološki osviješteni.

Samsung je otkrio unutrašnjost aktuelnih modela

Ova strategija može poslužiti kao model za druge kompanije koje žele poboljšati svoje korisničko iskustvo i istovremeno ostati dosljedne svojim brendovima i vrijednostima. Na kraju, uspjeh ove suradnje će se mjeriti ne samo po prodaji dodataka, već i po tome kako se Samsung može pozicionirati kao lider u ekološki osviještenoj i korisnički orijentiranoj tehnologiji.

Izvor: ( preporucamo.com / ITPortal.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU