back to top
SeoŠta je Evergrin sadržaj, zašto vam je potreban i kako ga kreirati?

Šta je Evergrin sadržaj, zašto vam je potreban i kako ga kreirati?

- Advertisement -

Evergrin sadržaj
Evergrin sadržaj

Želite li znati tajnu uspješnog bloga koji dobija vanjske veze, rangira se za ključne riječi i privlači velike količine organskog prometa stalno?

Dvije riječi: evergrin sadržaj.

Ove dvije riječi su tajna uspjeha koji je pomogao poznatim blogovima, poput Ahrefs-a, da dosegnu od 15.000 do preko 200.000 posjetilaca mjesečno.

- Advertisement -

U ovom članku ćemo vam objasniti što je evergrin sadržaj, zašto je važan i kako ga možete koristiti u vašoj strategiji sadržajnog marketinga. No, hajde prvo da objasnimo osnove.

Što je evergrin sadržaj?

Evergrin sadržaj je sadržaj koji nikada ne zastari. Temelji se na temi koja je uvijek relevantna za čitatelje, bez obzira na trenutne ili sezonske vijesti ili događaje. Njegovo ime dolazi od zimzelenog bilja koje zadržava svoje zelene listove tijekom cijele godine – tako je i evergrin sadržaj uvijek tražen i uvijek potreban.

To ima smisla, zar ne? Ali ako bolje pogledate tu definiciju, primijetit ćete da govori o dvije različite stvari, a to su sadržaj i teme, među kojima postoje značajne razlike.

Evergrin teme

Evergrin teme su one za koje postoji stalno interesovanje i veliki volumen pretrage.

Evo nekoliko primjera evergrin tema:

  • „Kako smršaviti“ – Nije bitno je li 2022. godina ili 2222. Ljudi će uvijek željeti izgubiti težinu na lak način i googlati kako smršaviti.
  • „Kako skuhati rižu” – Riža je omiljeno jelo najmnogoljudnije nacije na svijetu, ali ne samo njih – jede se diljem svijeta, pa postoji stalno pitanje kako pravilno skuhati rižu, a da ne bude gnjecava ili ljepljiva.
  • „Nogometni rezultati” – Nogometne utakmice se igraju stalno, a ljubitelji nogometa uvijek su zainteresirani za najnovije rezultate.

Primjeri ne-evergrin tema mogu biti:

  • „Predsjednički izbori“ – Izbori se održavaju svake četiri godine.
  • „Olimpijada” – Ako uključimo ljetne i zimske olimpijske igre, ovaj sportski događaj se odvija svake dvije godine.
  • “Real Madrid vs Manchester United” – Utakmica koja se odvija jednom godišnje.

Evergreen sadržaj

Evergreen sadržaj je sadržaj o evergrin temi koji nikada ne zastari.

Evo nekoliko primjera zimzelenog sadržaja:

  • Kako smanjiti trbuh? – Osnove gubitka težine se ne mijenjaju puno. Sagorijevajte više kalorija nego što unosite, i postići ćete svoj cilj. Stoga je ovaj dio sadržaja i dalje evergreen, unatoč tome što nije napisan jučer.
  • Kako skuhati rižu? – Ovaj post objavljen je u travnju prošle godine, ali i dalje je evergreen. Proces kuhanja riže se ne mijenja puno i nema potrebe ažurirati post.
  • Nogometni rezultati – Sada očekujete da vam pokažemo sadržaj za „nogometne rezultate“, zar ne? Tu počinje postajati jasna razlika između evergrin tema i sadržaja, jer…

Ne postoji evergreen sadržaj na temu nogometnih rezultata.

Ako biste danas pisali o najnovijim nogometnim rezultatima, to bi bilo irelevantno za tjedan dana, unatoč stalnom interesu za tu temu.

Zašto je evergrin sadržaj važan?

Kada se dogodi nešto važno u svijetu i objavite članak o tome, posebno ako ste jedan od prvih, vaša stranica će zabilježiti ogroman rast prometa, jer će ljudi završiti na vašoj stranici u potrazi za informacijama. To će trajati nekoliko tjedana ili možda mjeseci.

Svaka vijest na kraju zastari, jer biva zatrpana mnoštvom novih aktualnosti. Kako dođu nove vijesti, spomenuti članak će pasti u zaborav i neće privlačiti više prometa.

Svaki put kada objavite takav članak, a on se široko dijeli, dobivate početni napor prometa. Mi to nazivamo „val nade“. Vremenom, kako interesovanje opada, ovaj val brzo degenerira u „ravnu liniju“.

Objavljivanje aktualnosti stavlja vas u položaj hrčka u kotaču za trčanje. Morate nastaviti s objavljivanjem sadržaja, jer svaki put kada stanete, vaš promet će pasti.

I upravo zbog toga trebali biste kreirati evergrin sadržaj oko evergrin tema.

Kad malo razmislite, evo kako vam evergrin sadržaj može biti od pomoći:

  • Radite manje posla. Ne morate često mijenjati ili ažurirati sadržaj, što štedi vrijeme.
  • Ostvarujete redoviti organski promet. Google-ov posao je pružiti odgovore na pitanja ljudi. Ako je sadržaj zastario, neće se rangirati. Pravljenje evergrin sadržaja vaša je najbolja oklada ako želite privući organski promet na vašu objavu mjesečno, godinu za godinom, a da ne vidite pad prometa nakon nekoliko mjeseci.

Preporuka: Ako niste novinski portal, nikada nemojte pokrivati vijesti, modnih trendova ili kontroverznih pitanja za koje ljudi neće mariti već sljedeće tjedne. Ciljajte samo evergrin teme i kreirajte što je više moguće evergrin sadržaja.

Kako se to radi? To je proces u dvije faze:

Korak 1: Pronađite evergrin teme

Pronalaženje evergrin tema znači držanje podalje od trendi tema i fokusiranje na teme s dosljednim potencijalom pretrage.

Da biste to uradili, morate isplanirati vaše buduće objave i za početak napraviti istraživanje ključnih riječi.

Evo kako:

Pronađite ključne riječi sa dobrim obimom pretrage

Razmislite o nekoliko tema koje biste željeli ciljati na vašem blogu. Unesite te teme u Ahrefs Keywords Explorer (ili bilo koji drugi alat za istraživanje ključnih riječi po vašem izboru).

Također možete pogledati različite izvještaje o idejama za ključne riječi da biste vidjeli postoje li druge evergrin teme na koje biste mogli ciljati. Pogledajte njihov obim pretrage. Ima li dovoljno potencijala za pretragu?

Također možete pogledati stranice s najvišim rangom. Imaju li mnogo prometa? Ako je tako, to bi mogle biti evergrin teme.

Proverite da li postoji pozitivan trend tokom vremena

Ključna riječ može imati pristojan obim pretrage, ali želite biti sigurni da je tema evergrin.

To znači da ne bi trebalo biti u opadanju ili sezonsko.

Pomoću alata poput Google Trends, možete lako vidjeti da li tema s vremenom dobiva ili gubi popularnost.

Proverite da li postoji dosledna namera pretrage

Namera pretrage je cilj koji čitatelj ima kada unese upit u Google.

Ako je namera pretrage za ključnu riječ nejasna ili je vjerojatno da će se promijeniti, tada će biti dosta promjenljivosti u rangiranju. U tom slučaju, čak i ako je vaš post tehnički „ažuran“, Google ga možda neće vidjeti kao ažurnu reprezentaciju onoga što ljudi žele vidjeti, a time će i vaše rangiranje trpjeti.

Korak 2: Kreirajte evergrin sadržaj

U izvjesnom smislu, stvaranje evergrin sadržaja je lak dio. Samo treba stvoriti nešto korisno što će izdržati test vremena. Ipak, imajte na umu da nije poanta da u žurbi napišete 500 riječi kako biste što prije završili posao.

Održavanje evergrin statusa u očima pretraživača kao što je Google znači biti najbolji rezultat danas, sutra i nakon mnogo, mnogo mjeseci.

Kako to uraditi?

Kreirajte 10X sadržaj 

Posao Google-a je pružiti najbolji rezultat za upit za pretragu.

Da biste postali najbolji rezultat, bit će vam potreban sadržaj visoke kvalitete. Ne samo to, vaš sadržaj mora biti mnogo bolji od svega ostalog na tu temu. U svijetu marketinga ovo nazivamo „10x sadržajem“.

Ako je vaš sadržaj kao i svi ostali (1x), netko će doći i lako će se natjecati s vama. Ako je malo bolji od onoga što već postoji (2x), to je mnogo bolje – možda će trajati nekoliko tjedana, mjeseci ili godina, ovisno o vašoj sreći i koliko je ta ključna riječ konkurentna.

Ali ako je to najbolji dio sadržaja na tu temu (10x), vaše šanse za održavanje rangiranja na duže staze su mnogo, mnogo veće jer je letvica postavljena visoko.

Sada, kako kreirati 10x sadržaj?

10x sadržaj obično ima ove karakteristike:

  • Kvaliteta. Je li dizajn web stranice odličan? Je li sadržaj lako za čitanje? Je li zanimljiv, zabavan ili koristan? Je li sadržaj zaista rješava problem čitatelja?
  • Jedinstvenost. Zašto bi netko odabrao vaš sadržaj u odnosu na druge?
  • Autoritet. Jeste li stručnjak za ovu nišu/temu?

Dakle, imajte to na umu dok kreirate svoj 10x sadržaj.

ITPortal.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU