back to top
INTERNETYouTube pokreće novi talas usporavanja za korisnike sa ad blockerima.

YouTube pokreće novi talas usporavanja za korisnike sa ad blockerima.

- Advertisement -

YouTube nedavno je počeo usporavati cijelu svoju stranicu kada se koriste ad blokeri. Novi talas usporavanja pogađa korisnike, a jedine opcije za rješenje problema su isključivanje ad blokera ili prelazak na Premium verziju.

Kako bi se borili protiv sve učestalijih reklama na YouTube-u, ljudi koriste ad blokere već godinama. Prema YouTube-u, ta metoda izbjegavanja reklama smatra se kršenjem uslova korištenja. Naravno, pre-roll video reklame su veliki izvor prihoda za servis, i jedini način da ih izbjegnete bez upotrebe aplikacije treće strane je da direktno platite YouTube za premium.

YouTube je od tada počeo odvraćati od korištenja ad blokera na nekoliko načina. Prvi je pop-up poruka koja glasi: “Ad blokeri krše uslove korištenja YouTube-a.” Poruka zatim predlaže da isključite ad bloker. Korisniku nije dozvoljeno nastaviti gledanje bez toga.

Drugi metod je onaj koji sada počinje da se primenjuje na više korisnika. YouTube je nedavno počeo usporavati celu stranicu kada se koristi ad bloker, nazivajući to “suboptimalnim pregledom”.

Prema postu na Redditu, mnogi korisnici su primijetili da se YouTube odjednom usporio i postao neodzivan. Brzo je otkriveno da isključivanje ad blokera odmah osvježava stranicu.

- Advertisement -

Neki korisnici su testirali ovu teoriju, i zaista, YouTube izgleda loše kada je ad bloker uključen. Video snimci se jako sporo baferuju, pregledi se odbijaju učitati pravilno, a ulazak u režim pozorišta ili puni ekran je nemoguć bez osvježavanja veb stranice.

Ovo je uglavnom zbog veštačkog vremenskog ograničenja napisanog unutar YouTube-ovog koda kako bi delovalo kao usporenja internet veza. Iako ova akcija preduzeta od strane YouTube-a nije sasvim nova, sve više korisnika počinje primjećivati da se taktika koristi.

Ako imate ovaj problem, postoje dvije zvanične opcije koje su već pomenute: isključite ad bloker ili pređite na YouTube Premium.

Za većinu korisnika, nijedna opcija nije idealna, a YouTube-ove metode odvraćanja korisnika od korištenja ad blokera su kontroverzne. To primorava gledaoce da biraju između plaćanja 10 dolara mjesečno ili gledanja često i do 10 minuta video reklama koje ne mogu preskočiti.

Izvor: ( www.itvesti.info / ITPortal.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

DRUGI UPRAVO ČITAJU